Saturday, May 15, 2010

365 hari mencari cinta

ok hari ni saja gatal2 wat blog baru yg btajuk spt di atas, kunun2 nye nk mencari cinta la kan dalam masa 365 hari bermula hari ni.. agak2 boleh tercapai tak misi ni? hahaha..

tak salah kan? coz i'm still single and available.. (pergh promote status abes) and sukati aku la nak berkenalan ngan sesape pun, ahaks! kadang-kadang aku terpikir gak adakah aku terlalu desperate perlu kawen pd usia 25? rasanye tak pun (walaupun dh agak tertekan bila td ade 2 org tnya bila nak kawen.. tny soalan lain x bleh ke?)

tapi bila dipikirkan balik ok je idup single ni, aku xpayah pikir nak balik cpt2 sbb lum masak utk family, tak kisah nak keje overtime sbb takde anak nk diambik kat taska.. cuma agak boring tahap gaban la kan.. gi mana2 pun sorang2 je, kawan2 bkn takde tp diorang perlu dating gak,haha..

so ape yang aku dapat simpulkan ialah belum tiba masanye lagi.. tak guna kawin kalo tau akan bercerai nanti.. sedangkan awek comey cam nora danish n maya karin pun bercerai,isk2 comey cmtu pun kena cerai ape lg yang kurang comey cam aku ni? kadang2 ade org cakap xpayahla memilih sgt, terima je sesapa yg agak ok tuh..

tapi...sedangkan ikan di pasar pun kita pilih makcik.. takkan pasangan hidup main sambar gitu je??? aduhaii..
so kalo nak tau kisah selanjutnye pencarian aku selama 365 hari ni, follow ar blog ak yang lagi satu nih..

No comments:

Post a Comment